JBL On Stage 400ID

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Stage 400ID op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

opjeogen 28-10-2010
Geschreven voor: JBL On Stage 400ID

vet geluid hoor. ongelooflijk wat een bereik en volume uit dat kastje.
power knop doet soms raar, maar ik kocht hem ook voor de halve prijs.....het was de laatste witte.

toch echt een goede vervanging voor een stereo. computer en andere mp3spelers kunnen er ook op via jack2jack. simpel en erg effectief.

illy.d76 22-09-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 400ID

Was nooit mijn bedoeling om deze nogal prijzige speaker voor mijn iphone te kopen.. Tot ik het geluid hoorde wat er uit deze speaker kwam.
Ik was meteen verkocht..
Geweldig, mooi en mega hard!! Maar echt waanzinnig hard en het geluid blijft perfect.
Mega bass zit er in..
Daar kan echt geen andere speaker aan tippen.

Ries2008 30-07-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 400ID

Een heel fijn apparaat. De speakers zijn echt top. Basweergave top. Echt lekker vol en warm geluid. En wat kan dat ding hard!!! Zelfs dan is het nog perfect geluid! Echt een top apparaat. Afstandbediening werkt makkelijk, kan ook iphone/ipod mee bedienen! Top ding!

David25 23-07-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 400ID

Dit systeem van JBL overtreft mijn verwachtingen. Ik heb met verbazing zitten luisteren naar het geluid wat er zo'n relatief kleine speaker komt. Vooral ook de bas uit zo'n apparaat is verbluffend! Het geluid, ook op hoog niveau blijft zuiver.
Bewust voor deze JBL gekozen ook vanwege het bereik 20Hz(bas) tot 20.000 Hz (hoge tonen). Vergelijkbare speakers komen niet aan dit bereik. Middels de AUX ingang ook voor andere doeleinden te gebruiken (bijv. als speaker voor PC/laptop). Een absolute aanrader!

adje1963 28-04-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 400ID

Uitstekende geluidskwaliteit. Ik sta paf van de goede bas en de heldere tonen. Ondanks dat ik MP3tjes heb met slechts 96 kbps vind ik de geluidskwaliteit zeer goed. De vormgeving is neutraal (staat bij mij in de woonkamer) en ik heb de aluminium uitvoering gekozen maar dat is kwestie van smaak. JBL (onderdeel van Harman Kardon) is er in geslaagd om value for money te geven. En hij kan echt hard.... dus houd rekening met je buren!

peet2007 19-02-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 400ID

Deze recente Ipod speaker van JBL, is voorzien van een een aantal kleinere speakers en een subwoofer en deze zijn mooi weggewerkt, Het toestel zorgt voor een fris dynamisch en transparant geluid met een levendige bas. Ik vind dat het geluid gelukkig vrij helder blijft zonder storende vervorming, als je het volume daarbij niet te hoog zet. Ik gebruik 'm voor mijn ipod nano 4e generatie en als speaker voor mijn laptop (audioingang). Er zitten slechts twee knoppen op het toestel voor de volumeregeling. De andere functies voor de bediening van de ipod gaan via de afstandsbediening die is wat klein uitgevallen en vrij moeilijk leesbaar. De ovale vormgeving zorgt voor een mooie verdeling van het geluid in de ruimte en past ook visueel gezien mooi in een modern interieur.